czwartek, 15 stycznia 2015

Q&A , czyli pytania i odpowiedzi.

Witajcie! Na początku chciałabym Was przeprosić , że już od dłuższego czasu nie dodawałam żadnego postu , ale możecie się domyślić że , kilka dni temu było wystawianie ocen itp. więc jak każdy chciałam się troszkę poprawić . Okej! Teraz już bez zbędnego gadania przejdźmy do dzisiejszego tematu posta. Dzisiejszym tematem będzie Q&A , czyli pytania odpowiedzi.
Przygotowałam 10 pytań , dzięki którym możecie się czegoś więcej o mnie dowiedzieć , a więc zaczynajmy!

1. Co cenisz w ludziach?
W ludziach cenię przede wszystkim charakter :)

2. Co Cię w nich odpycha?
Fałszywość ;/

3. Jakie zwierzęta lubisz?
Takie malutkie i puszyste. Śliczne są:)

4. Chciałabyś być jakimś zwierzęciem? 
Nie , raczej wolałabym być dalej człowiekiem :)
5. Jakie książki lubisz? Masz swoje ulubione?
Lubię książki w których coś się dzieje , a ulubionych nie mam :)

6. Jakie filmy lubisz?
Zależy :)

7. Masz ulubionego aktora/aktorkę? Za co ich lubisz? 
Nie mam ulubionego aktora/aktorki :)

8. Lubisz poduszki? 
Uwielbiam! 

9. Masz jakieś pluszaki?
Oczywiście że mam :)
10.Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie lubię robić wiele rzeczy, ale chyba tak najbardziej to spotkać się z przyjaciółmi :)

No więc to wszystkie pytania. Ja się z wami żegnam i widzimy się w kolejnym poście ! Papa :*!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz